Confidenceboost



5 saker jag gillar med mig själv.

# Att jag är så grymt självständig. Skulle kunna boka en resa till världens ände just nu och inte tveka på att åka ensam.
Jag skulle aldrig låta mig själv bli beroende av en annan människa eller lägga mitt liv i någon annan persons händer (friviliigt).
# Att jag är smart. Och att jag alltid vill mera.
# Att jag är tävlingsinriktad. Men ödmjuk
# Att jag är handlingskraftig. I'll make things happen.
# Att jag är ärlig och rak på sak. Jag säger som det är.

5 saker jag inte gillar/som jag vill ändra med mig själv

#Jag är alldeles för självkritisk. Tar åt mig för mycket av negativ kritik etc.
# Att jag är för osäker i vissa situationer med andra människor.
# Måste sluta att behandla människor som jag själv vill bli behandlad. DET FUNKAR INTE!
Från och med nu ska jag behandla människor på samma sätt som JAG BLIR BEHANDLAD av dem.
# Att jag har svårt att visa/prata om känslor.
# Att jag är ett kontrollfreak.

Men summan av kardemumman är egentligen att

Jag är så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0