let the change come

Jag vill ha en fucking lägenhet. Ringde på en idag, men bruden var ju lite weird. Vet inte vad hon hade för problem men hon hade skrivit 4500:- i hyra men nu när jag ringde var det 6000:- i hyra. För en tvåa. Ärligt talat vad fan är det för pris?
Jag sa att jag skulle ringa upp om jag ångrade mig, men me not going to pay that much för ett andrahandskontrakt i ett år. Hell no.

Så det blir väl tillbaks på ruta 1. Be till gudarna att jag får en jävla lägenhet nångång.

Nu ska jag sätta mig och kolla på Barack Obamas installation i Vita Huset och se fram emot hans presidenttal.
Han är vänsterhänt som jag =) Vi är ju lite speciella ni vet, det där lilla extra... ;P


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0