så var helgen över

Har haft en helt okej helg faktiskt. Visserligen kom jag på andra plats i pokern, två gånger. Men det är väl nåt det med.
Jag har förstått att jag inte alls tål så mycket alkohol som jag gjorde förr längre, lite jobbigt :) Sen är jag inte lika rolig som jag varit förr men det e väl pga umgänget, årstiden osv.

Det kommer ljusare party tider. I vår och sommar då då då då då då då är man som 18 igen.

Nu ska jag jobba lite. Dem här 3 dagarna ledighet gör det jobbigt för en, man blir bortskämd och seg, man orkar inte gå till jobbet. Men man måste!  =)


Ikväll l fotboll som jag missar Real Madrid- Deportivo La Coruna 21.00 får hänga i baren som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0