060609

Hello. Är hemma hos mami och ska äta lite med mami och syster. Har jobbat och det har varit mycket för en röddag.
Som jag för övrigt inte tjänar ett smack på, inte ens mer ob. INGET!

Idag så jag medlemmarna från EMD haha, det var lustigt, speciellt för att dem har så mycket luft och tror att dem är så himla snygga. Den enda som ser helt okej ut är Danny. Men Mattias? "Prettyboys" gillar vi inte! Och prettyboys är killar som är "snygga" enligt den typiska tråkiga standarden. Blåa ögon och fixad frisyr, uttänkt outfit och allmänt tråkiga.

Nej här gillar vi killar som har det där speciella, något som kanske inte syns vid första ögonkastet. Något som är annorlunda, nu snackar vi inte ett tredje öga eller något sånt. Men dem flesta som har samma smak som jag förstår vad jag menar. Och vi gillar inte killar som vet och tror att precis alla tycker att dem är snygga. Det är så avtändande.

Nej nu ska jag gå och hjälpa mami lite med maten.

Peace and love.


Och Heja Sverige ikväll! Go Zlatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0