Hjärta, kommer du att hålla?

what do you do when you can't do anything at all?

Det går inte att kontrollera, det är ett faktum. Det är utom min kontroll. Jag försvinner in i fantasin om hur det kunde vara, men aldrig kommer bli. Jag känner mig fångad av känslor som inte vill försvinna och tankar som gör mig ledsen.
Tänk att det kan vara så bra och sen vända och allt är bara som ett svart hål. Kommer det gå över? Behöver jag bara fylla min tid och tanke med annat? Kommer jag må sämre? Och hur länge? Kommer min kropp gå sönder och mitt hjärta, mitt hjärta, kommer det att hålla?
Jag är stark, det vet jag. Men jag vill inte alltid behöva vara stark. Jag vill kunna släppa allt och bara ... vara... med... d..i...g.. 


Jag vill inte, men jag måste. Jag vågar inte, men jag borde.        Släppa taget. 

Hjärta, kommer du att hålla?



Kommentarer
Postat av: sandra

gumman.....inte så nu! puss

2009-06-05 @ 18:18:28
Postat av: emmish

man måste kluddra av sig. =)

2009-06-06 @ 06:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0