i hate this weather!

Har sovit hur länge som helst. Säkert 15 h eller något. Känner mig väldigt utvilad, men jag är ledig så det känns lite trist, finns inte ett dugg att göra... Ska färga håret och sen får jag väl se vad dagen bjuder på för överraskningar...

Skulle gå och rösta också men eftersom jag nyss flyttat gick jag till fel valdistrikt och jag orkade verkligen inte åka ned till sätuna där jag röstade sist. Så jag lät Carro rösta åt mig, på piratpartiet.

Sen kom jag hem och storstädade, måste komma på ett system för att förhindra att jag slänger omkring så mycket kläder och grejer överallt. Och att det byggs så mycket disk, jag äter inte men det är mycket glas osv. Jobbigt!

Nej ska läsa lite om valet igår ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0