only time can tell if you can break the spell in your own world

Jag fylleskriver. Eller rättare sagt jag skriver fast jag är  trött men så uppumpad av ledsamhet och frustration. Jag är känslig som ett torkat löv. Minsta snedsteg tar sönder mig för evigt. Mitt hjärta känns som is i solen.

Men det är bara nu. Imorgon har solen torkat upp isen och gjort det till stark glaciär och det kommer tar århundranden innan mitt hjärta blir skört igen. Inget kan smälta bort det-


Saken är den.att en skitgrej kan bli så stor. För vissa. För mig är det alltid samma sak, vissa gånger väljer jag att ignorera men ibland finns den där, i ditt ansikte. Vad kan man göra. Face it and move on.

Jag ska nånstans. Jag är på väg. With or without you. Most likely the latest. Men ändå, jag är på väg..
Jag har bara positiva saker att se framemot, Bra mål att jobba för.

Personer att glömma och fucka upp för. Nej skoja. Men jag kan inte alltid vara mrs nice guy.

Kommentarer
Postat av: Sarah

gillar din blogg:) kan inte du lägga in lite nya bilder. Du är ju så himla vacker:D

2009-06-15 @ 20:23:49
Postat av: Sari

Vad fint du skriver, känns som detta inlägg kunde varit mina egna tankar - nice !

2009-06-17 @ 00:51:06
URL: http://doberwomann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0