skönt att jobba

Fan 3 ½ dagars ledighet alldeles för mycket. Skönt att vara tillbaka och jobba lite, hade kunnat stannat kvar och jobbat dubbelpass egentligen, men det behövdes inte så jag drog hem.

Firar 1 månad som stor flicka idag. 1 månad sen jag flyttade. Känns som en evighet. Vill hem till mamma igen =)
Nej, men det tar väl ett tag att vänja sig. Vad vet jag, jag är färsking.

Måste börja skriva lite mer, för med mig är skrift så enkelt, så lätt att uttrycka sig, det är svårt att få ut att man vill säga muntligt, men när jag skriver bara kommer det och kommer !

Sitter och tittar in i mitt kök, en gubbe var här för 1 minut sen och monterade ned mina skåpluckor. Det ser förjävligt ut nu, men om 2 veckor, då har jag nya fräscha skåpluckor!



The man, the myth, the legend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0