Tråkfian nummer 1

Ska äta lite chips och min daim och kolla på Project Runway maraton. Kommer kolla klart på hela säsongen ikväll förmodligen.
Behöver lite vila och Project Runway är faktiskt roligare än att springa runt packad och skämma ut sig, iallafall idag. Imorn ska jag springa runt packad och skämma ut mig.

Sa jag förresten att om Barcelona vinner imorn slutar jag röka. Dom får alltså inte vinna, jag vill ju inte sluta röka!
Inte just nu iallafall...

Ska upp tidigt,ta en promenad och sen köpa lite alkohol. Boka en tvätttid och tvätta lite förhoppningsvis. Vill tvätta det sista innan jag flyttar, inge kul att ta med sig smutstvätt när man flyttar väl? Nej tänkte väl det.

 Imorn blir det du som tar hand om Messi va?
You can do it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0